schrijfJes

Update afstudeerwerk

Deze maand kwam ik erachter dat ik de deadline niet ga halen. Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit hoe ik bepaalde producties uit ga werken. Ik ben wel verder gekomen met mijn reflectieverslag: zo ben ik op bezoek geweest bij de NOS. Dat was leuk en leerzaam tegelijk. Daarnaast heb ik met Alexander Pleijter gesproken, zoals ik eerder schreef. Ook van hem heb ik wat tips gekregen waarmee ik weer verder kan.

Het lijkt nu of ik zoveel mogelijk uit wil stellen, maar dat is niet de intentie. Het doel is om zo goed mogelijk voor de dag te komen, met producties waar ik achter sta. Ik heb mezelf weer kunnen herpakken en dat is het belangrijkste. November bleek toch nog te kort dag, maar daar heb ik vrede mee. De tijd ging toch iets te snel en toen ik de Bachelor Circle volgde kwam ik er eigenlijk pas achter wat er allemaal nog bij komt kijken, waar aan moest denken. Daarom heb ik besloten mezelf wat meer tijd te geven. Ik heb ervoor gekozen om mijn producties in februari in te leveren en in maart op eindassessment te gaan.

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

