schrijfJes

Website Het Nieuwshuis

Inmiddels is mijn website geen site meer voor kinderen. Ik had voor het afstuderen het idee om er een persoonlijk platform van te maken. In de journalistiek wil ik meer doen met mijn creativiteit. De site is nu nog vrij luchtig, maar ik ben ook van plan om bij langlopende kwesties wat meer achtergrondinformatie te bieden. Ik ben daarvoor nu begonnen met schrijven over het Zikavirus. Daar ga ik de komende periode diepgang in aanbrengen.

Toch wil ik graag dat het nieuws op mijn site een ‘luchtige’ laag blijft houden. Ik houd er wel van om over zaken na te denken, maar het past beter bij mij om dat op een creatieve en niet al te zware manier te doen. Daarnaast denk ik dat het ook beter past bij de doelgroep die ik voor ogen heb: andere jongen meer over het nieuws vertellen en achtergrondinformatie geven. Het is nu eigenlijk een soort educatief platform aan het worden aan de hand van actuele nieuwsgebeurtenis. Met hoofdvragen als: ‘Wat betekent het om…’ en ‘Wat doe je als…’

Ik beleef erg veel plezier aan deze site. Na een paar tegenslagen heb ik die wel even wat minder goed bij kunnen houden, maar ik wil er weer actief mee aan de slag gaan. Ik heb er ook al best wat positieve reacties op gekregen.
Daarom heb ik besloten dit als volwaardige productie in te leveren.

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

