schrijfJes

Tegenslagen

Ik was bijna in staat om mijn eindassessment nog eens uit te stellen, maar ik heb besloten het toch gewoon nog een keer te proberen. De onzekerheid en faalangst sloegen weer toe. Op mijn interview had ik niet zo’n goed commentaar gekregen omdat mijn invalshoek niet goed was. Ik heb toen met de docent gesproken en uiteindelijk heb ik een betere invalshoek kunnen bedenken. Eigenlijk wilde ik eerst een nieuw interview maken omdat ik even niet meer zag hoe ik verder moest.

Inmiddels zie ik het weer wat positiever in. Op mijn website en mijn achtergrondverhaal heb ik vrij positieve feedback gekregen. En volgens mij heb ik ook relevante bronnen gevonden voor mijn reflectieverslag, waar ik overigens een zeer positieve reactie op kreeg van een docent die ook onderzoeksjournalist is. Ik heb ook veel gehad aan de Bachelor Circle die ik eerder dit jaar volgde.

Waar ik nog wel tegenaan ben gelopen is mijn uitstelgedrag. Ik ben echt een persoon van de korte deadlines.
Het is niet dat ik niet kan plannen, maar op de een of andere manier kwam het allemaal maar moeizaam op gang. Ik had het gevoel dat ik nu weer veel tijd had, maar dat valt ontzettend tegen. Het is dus wederom een race tegen de klok geworden… maar als ik dan zie hoe hard ik kan werken als het bijna af moet zijn… dan vind ik dat onvoorstelbaar, al zeg ik het zelf. Het is wel erg zonde…. zit je eindelijk helemaal in de flow en dan moet het al bijna ingeleverd worden.

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

