schrijfJes

creativiteit en originaliteit

Kernkwaliteit: creativiteit en originaliteit
Van een startbekwaam journalist mag je verwachten dat hij niet uitsluitend de bekende wegen weet te bewandelen, maar voldoende creatief is in het bedenken van onderwerpen of invalshoeken. Een goede, creatieve, journalist ziet onderwerpen waar anderen ze niet zien, is zich bewust van de vele manieren waarop je een onderwerp aan zou kunnen pakken en kiest daaruit die insteek die tot een verrassend, origineel verhaal leidt, een verhaal dat zich onderscheidt van andere vergelijkbare verhalen in andere media.

Euh…. ja, van deze heb ik het meeste in huis. Mijn website is een creatief concept met de animaties die ik maak, en mijn achtergrondverhaal was ook best origineel. Dit kan ik allemaal heel gemakkelijk onderbouwen. Ik kan hier dus kort over zijn. Dit is een typisch voorbeeld waarbij je beter het visuele brein kunt activeren.

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

