schrijfJes

Portfolio inleveren

Update: Ik ben bijna zover om mijn portfolio in te leveren! Het was nog even hard werken de afgelopen dagen, maar het is me toch mooi gelukt.

Op dit blog heb ik overigens minder geschreven, omdat mijn andere blog al veel schrijf / lees / animeerwerk e.d. bevat en dat dus mijn ‘echte’ visitekaartje is. Alle vragen die u nog heeft, zal ik tijdens het eindassessment beantwoorden.
Dit keer neem ik gewoon aantekeningen mee en print ik de producties uit. Dan heb ik ieder geval een geheugensteuntje. Ik wil graag laten zien wat ik geleerd heb van mijn vorige assessment. Daar ga ik tijdens het volgende gesprek dieper op in.

 

 

Enkel berichtnavigatie

Geef een reactie

